Invitatie Informatiebijeenkomst – Inkoop 2018

INVITATIE VOOR INFORMATIEBIJEENKOMST INSTELLINGEN (voor vrijgevestigden zie hieronder)

op 29 juni 2017 van 15.30 tot 17.00 uur

in het Best Western Plus Grand Winston
Generaal Eisenhowerplein 1
2288 AE  Rijswijk

H10 Inkoopbureau besteedt de jeugdhulp voor 2018 aan volgens het Zeeuws model. Om u inzicht te geven in het tijdpad en het proces voor de aanbesteding, nodigen wij u graag uit voor een informatieve bijeenkomst.

Eventuele vragen over tarievering zullen deze avond nog niet kunnen worden behandeld.

Het programma ziet er als volgt uit:

15.30u: ontvangst met koffie en thee, gelegenheid tot netwerken
16.00-17.00u: Informerende bijeenkomst

  • Opening en welkom door Saskia Kuhlmann, programmamanager Inkoop 2018
  • Presentatie van het proces en de planning van de aanbesteding 2018 door Martine Abercrombie, projectleider Instellingen
  • Gelegenheid tot het stellen van vragen naar aanleiding van het tijdpad en het proces voor de aanbesteding.

Begin augustus volgt de marktconsultatie; dat is het moment waarop wij u inhoudelijke zaken zoals bijvoorbeeld productbeschrijvingen kunnen voorleggen.

Graag vernemen wij of u aanwezig zult zijn bij de informerende bijeenkomst op 29 juni 2017.

Aanmelden kunt u, met maximaal 2 personen per organisatie, via https://www.bijeenkomstenh10.nl/middag

==================================================================================

INVITATIE VOOR INFORMATIEBIJEENKOMST VRIJGEVESTIGDEN

op 29 juni 2017 van 18.30 tot 20.00 uur

in het Best Western Plus Grand Winston
Generaal Eisenhowerplein 1
2288 AE  Rijswijk

H10 Inkoopbureau besteedt de jeugdhulp voor 2018 aan volgens het Zeeuws model. Om u inzicht te geven in wat dat voor u betekent als u zich wilt inschrijven, nodigen wij u graag uit voor een informatieve bijeenkomst.

Tijdens deze bijeenkomst willen wij u informeren over het tijdpad en het proces voor de aanbesteding. Ook komen de aanbestedingscriteria aan bod en de praktische zaken die samenhangen met het doen van een inschrijving. Eventuele vragen over tarievering zullen deze avond nog niet kunnen worden behandeld.

18.30u: ontvangst met een broodje, gelegenheid tot netwerken.
19.00-20.00u: Informerende bijeenkomst

  • Opening en welkom door Saskia Kuhlmann, Programmamanager Inkoop 2018
  • Presentatie van het proces en de planning van de aanbesteding 2018 door Saskia Vogels, projectleider Vrijgevestigden
  • Gelegenheid tot het stellen van vragen aanleiding van het tijdpad en het proces voor de aanbesteding.

Begin augustus organiseren wij consulterende bijeenkomsten; dat is het moment waarop wij u inhoudelijke zaken kunnen voorleggen, zoals bijvoorbeeld productbeschrijvingen.

Graag vernemen wij of u aanwezig zult zijn. Aanmelden kunt u, met maximaal 2 personen per organisatie, via https://www.bijeenkomstenh10.nl/avond